Original title:
Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti
Translated title:
Neuromarketing and its use in a selected international company
Authors:
Balogová, Lenka ; Chylíková, Hana (advisor) ; Pajkošová, Erika (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Neuromarketing je pomerne mladá disciplína, na pomedzí neurovedy a psychológie, ktorá si kladie za cieľ využívať poznatky o mozgu a jeho fungovaní k zefektívneniu marketingových stratégií. Cieľom práce je bližšie oboznámiť s pojmom neuromarketing a predstaviť jeho využitie na konkrétnom príklade, ktorým je medzinárodná spoločnosť Henkel. Henkel si za svoju existenciu vybudoval na trhu silné postavenie a produkty tejto celosvetovo pôsobiacej spoločnosti sú známe každému z nás.Neuromarketing je poměrně mladá disciplína, na pomezí neurovědy a psychologie, která si klade za cíl využívat poznatky o mozku a jeho fungování k zefektivnění marketingových strategií. Cílem práce je blíže se seznámit s pojmem neuromarketing a představit jeho využití na konkrétním příkladu, kterým je mezinárodní společnost Henkel. Henkel si za svou existenci vybudoval na trhu silné postavení a produkty této celosvětově působící společnosti jsou známé každému z nás.Neuromarketing is a relatively new discipline at the intersection of neuroscience and psychology that aims to use the knowledge about the brain and its functioning to more efficient marketing strategies. The purpose of the thesis is to familiarize with the term neuromarketing and introduce its application on a specific example, an international company, Henkel. Since the companys existence, Henkel has built a strong position in the market and its products are known to all of us.
Keywords:
consumer; emotions; marketing; neuromarketing; shopping decision-making; emoce; marketing; neuromarketing; nákupní rozhodování; spotřebitel
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50128