Název:
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autoři:
Krchňáková, Leontina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu společnosti působící na trhu služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje východiska k části praktické, zabývá se problematikou definice služeb a marketingu, specifiky marketingu v sektoru služeb a rozšířeným marketingovým mixem. Praktická část je věnována problematice personálního poradenství na B2B trzích, poskytuje charakteristiku společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ včetně její marketingové strategie a detailně se věnuje analýze jejího marketingového mixu. Cílem této práce je analyzovat fungující marketingový mix společnosti PŘEDVÝBĚR.CZ a poskytnout firmě doporučení pro další práci s taktickými marketingovými nástroji.The subject of this bachelor's thesis is the analysis of the marketing mix of a company operating on the service market. This work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part of the thesis gives the basis for the practical part. It introduces the different perspectives in defining the terms services and marketing, looks closely at the specifics of marketing on the service market and contemplates the extended marketing mix. The practical part is devoted to personnel consulting in B2B markets and gives the characteristics of the company PŘEDVÝBĚR.CZ, including its marketing strategy. This part is focused on the detailed analysis of PŘEDVYBER.CZ's marketing mix. The aim of this study is to analyze the current marketing mix of PŘEDVÝBĚR.CZ and give the company recommendations for the possible further work with tactical marketing tools.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; personální poradenství; sektor služeb; marketing; marketing mix; personnel consulting; service market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49577