Název: Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of a chosen Company
Autoři: Krchňáková, Leontina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; personální poradenství; sektor služeb; marketing; marketing mix; personnel consulting; service market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49577

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206618


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet