Název:
Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Překlad názvu:
Implementation of the international concept Costa Coffee on the Czech market in the form of franchising
Autoři:
Procházka, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Motyčková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce podává teoretický přehled o franchisingu, jeho fungování a nezbytných náležitostech. Zabývá se implementací mezinárodního konceptu právě pomocí franchisingu na český trh. Zaměřuje se na kavárenský průmysl a detailněji pak na společnost Costa Coffee, jako na příklad již etablovaného zahraničního konceptu. Dále tato práce popisuje strukturu tohoto konceptu a vývoj jeho působení na českém trhu. Na základě tohoto konceptu jsou identifikovány atributy, které jsou nezbytné pro úspěšné budování zahraničního franchisového konceptu.This bachelor thesis presents a theoretical overview of franchising, its functions and other necessary related elements. It considers the implementation of an international concept on the Czech market through franchising. It focuses on the coffee industry, particularly at the Costa Coffee company, as an example of an established international concept. Furthermore, this thesis describes the structure and the development of this concept on the Czech market. On the basis of this concept the core attributes which are essential for a successful development of an international franchise concept are identified.
Klíčová slova:
Costa Coffee; Franchising; Kavárenský řetězec; Kavárna; Mezinárodní koncept; Café; Coffeshop chain; Costa Coffee; Franchising; International concept
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49877