Název:
Transformace printových médií do digitální podoby
Překlad názvu:
Transformation of printed media into digital
Autoři:
Herciková, Veronika ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popsat a zhodnotit přeměnu komerční strategie společnosti Burda Praha. Základním prvkem celé přeměny je transformace tištěného časopisu do digitální verze. Tento prvek je doprovázen i vývojem dalších aktivit, které jsou nedílnou součástí strategie firmy zvané Burda 360. Na základě poskytnutých dat práce charakterizovala a interpretovala vývoj jednotlivých forem komunikace. Získanými výsledky práce zjistila, že vydavatelství bylo nuceno pro udržení konkurenční pozice se adaptovat na vývoj technologií a měnící se tržní podmínky. Hlavním zjištěním práce je, že celý proces je velmi komplexním a nelze se soustředit pouze na jeho jednotlivé části.This study´s aim is to describe and evaluate the conversion of commercial strategy based on company Burda Praha. The basic element of the whole change process is transformation from printed magazine to digital version. This element is followed also with development of other activities which are inseparable parts of strategies that company Burda 360 uses. Based on given data the study has characterized and interpreted evolution of different forms of communication. The results obtained, we found that publishers were forced to maintain a competitive position to adapt to technological developments and changing market conditions. The main finding is that the whole process is very complex and it is impossible to concentrate on its individual parts.
Klíčová slova:
elektronický titul; komerční strategie; online marketing; tištěný titul; transformace; commercial strategy; online magazine; online marketing; printed magazine; transformation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50052