Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transformace printových médií do digitální podoby
Herciková, Veronika ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této práce je popsat a zhodnotit přeměnu komerční strategie společnosti Burda Praha. Základním prvkem celé přeměny je transformace tištěného časopisu do digitální verze. Tento prvek je doprovázen i vývojem dalších aktivit, které jsou nedílnou součástí strategie firmy zvané Burda 360. Na základě poskytnutých dat práce charakterizovala a interpretovala vývoj jednotlivých forem komunikace. Získanými výsledky práce zjistila, že vydavatelství bylo nuceno pro udržení konkurenční pozice se adaptovat na vývoj technologií a měnící se tržní podmínky. Hlavním zjištěním práce je, že celý proces je velmi komplexním a nelze se soustředit pouze na jeho jednotlivé části.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hercíková, Vladimíra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.