Název:
Analýza marketingové komunikace značky Milka
Překlad názvu:
Analysis of marketing communication of Milka brand
Autoři:
Rážek, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Kristlová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou značky Milka. Pro potřebu analýzy byly použity 3 výzkumné metody: kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, kvalitativní výzkum ve formě hloubkového rozhovoru se Senior Brand Manažerkou značky a analýza konkrétní marketingové kampaně. Na základě těchto výzkumů byly navrženy konkrétní doporučení a sestavena SWOT analýza.Bachelor thesis focuses on analysis of Milka brand. For the purposes of analysis three research methods were used: quantitative research in the form of questionnaire survey, qualitative research in the form of deep interview with Senior Brand Manager of Milka and analysis of specific marketing campaign. On the basis of these researches specific recommendations and the SWOT analysis were formed.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; propagace značky; značka Milka; Brand promotion; marketing communication; Milka brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49946