Název:
Marketingové strategie neziskové organizace Člověk v tísni
Překlad názvu:
Marketing strategy of the non-profit organization People in Need
Autoři:
Francová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh možných zlepšení komunikační strategie produktu Skutečný dárek neziskové organizace Člověk v tísni. K dosažení tohoto cíle bude sloužit sekundární cíl, který spočívá ve studiu literatury a odborných článků napsaných na téma marketingové strategie neziskových organizací. Teoretická část práce se věnuje charakteristice neziskových organizací, jejich financování a marketingovým aktivitám. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány na konkrétní organizaci. V praktické části využívám metody dotazníkového šetření s cílem určit cílovou skupinu produktu a navrhnout prostředky pro komunikaci s touto cílovou skupinou. Práce je uzavřena návrhy a doporučeními na zlepšení marketingové strategie vycházejícími z výsledků výzkumu.The main objective of this bachelor thesis is to propose the improvement of the marketing strategy of the non-profit organization People in Need. This thesis focuses on one specific product that this particular organization offers - the Real Gift. The secondary objective consists of a detailed study of available literature on this topic, including scientific articles that explain non-profit marketing strategies. The theoretical part explains the typical characteristics of non-profit organizations, their financing and marketing activities. Theoretical findings are applied to a specific organization. In the practical part I apply the questionnaire method to determine the current marketing situation and based on the results obtained, I suggest means for improving communication with the target group. The conclusion includes further recommendations for possible improvements based on the research results from the questionnaire.
Klíčová slova:
Marketing; Nezisková organizace; SWOT analýza; Člověk v tísni; Marketing; Non-profit organization; People in Need; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50173