Název: Efektivita destinačních marketingových kampaní na příkladu Německé turistické centrály.
Překlad názvu: Efficiency of destinations marketing campaigns on the example of The German National Tourist Board
Autoři: Tichá, Martina ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Machová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destinace; efektivita destinační kampaně; metodika hodnocení destinačních kampaní; Německá turistická centrála; Tradice a zvyky; destination; destination campaign efficiency; methodology for assessment of destination campaigns; The German National Tourist Board; Traditions and Customs

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49977

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206339


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet