Název:
Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.
Překlad názvu:
Analysis of the marketing strategy in pietro fillip, s.r.o.
Autoři:
Albrechtová, Věra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce (Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.) se zabývá marketingovými komunikacemi a komunikačním mixem pietra filipi. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 4 teoretických kapitol a 1 kapitoly praktické. První část práce se zabývá světovým trhem s luxusním zbožím a jeho stručným vymezením. Druhá kapitola se blíže zaměřuje na specifika trhu módního marketingu v České republice. V další části je představena společnost pietro filipi, s.r.o. prostřednictvím její historie, loga, názvu a vymezením cílové skupiny. Klíčovou je pro práci kapitola číslo 4, jež detailně rozebírá marketingovou strategii společnosti a zaměřuje se na dialog společnosti s jejími zákazníky prostřednictvím komunikačních aktivit. Poslední, tedy pátá kapitola, se zaměřuje na analýzu výsledků dotazníkového šetření.The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing strategy of pietro fillipi, s.r.o. and target its marketing communications. This thesis also includes a survey and evaluation of its results. The thesis consists of 4 theoretical chapters and 1 practical chapter. The first part focuses on the global market with luxury goods and contains its brief definition. The second chapter is closely focused on the specifics of the fashion market in the Czech republic. The other part introduces pietro fillipi, s.r.o. through its history, logo, name and definition of the target group. Crucial role represents the chapter number 4. In this part of thesis is examined the marketing strategy of the company in detail. This part also briefly focuses on the companys dialogue with its customers through any communication activities. The last chapter deals with the analysis of the survey results.
Klíčová slova:
BLAŽEK PRAHA, a.s.; marketingová komunikace; marketingový mix; módní marketing; pietro filipi, s.r.o.; prémiová značka; BLAŽEK PRAHA, a.s.; fashion marketing; marketing communications; marketing mix; pietro filipi, s.r.o.; premium brand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50177