Original title:
Postavení firmy ProCeram na trhu
Translated title:
Position of the company ProCeram on the market
Authors:
Šťastná, Markéta ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Porzerová, Klára (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Obsahem této práce je zhodnocení společnosti ProCeram. Práce se zaměřuje jak na vnitřní prostředí, tak na okolí společnosti. Charakterizuje základní faktory společnosti, analyzuje fungování, zdroje a schopnosti, silné a slabé stránky. Dále popisuje vnější vlivy, které na společnost působí. Posouzeno je také řízení lidských zdrojů společnosti. Výsledek práce je pak stanovení pozice ProCeramu na trhu a jeho konkurenceschopnosti.Content of this thesis is to evaluate the company ProCeram. The thesis focuses on the internal environment as well as the surrounding of the company. It characterizes the fundamental factors of the company, analyzes its functioning, sources and capacities, strengths and weaknesses. It also describes external influences, which affect the company. Human resource management is also assessed at the end of this thesis. Outcome is to determine the position of ProCeram on the market and its competitiveness.
Keywords:
competitiveness; human resources; internal environment; market; konkurenceschopnost; lidské zdroje; trh; vnitřní prostředí
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49649