Název:
Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje
Překlad názvu:
Business and cultural specificities of South Korea
Autoři:
Boris, Kseniia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Müller, Štěpán (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je představit Jižní Koreu z pohledu obchodních a kulturních specifik. První kapitola představuje Jižní Koreu jako zemi ve východní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členstvé Jižní Koreje v mezinárodních organizacích a vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o jihokorejské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání, také jsou představeny názory a poznatky Korejců žijících dlouhodobě v České republice.The theme of my bachelor thesis is to approach the business and cultural specificities of the Republic of Korea. The first chapter represents South Korea as a country in East Asia, its geographical location, population, short history including current political system. The second chapter analyses main macroeconomic indicators and their course during last ten years. The third chapter mentions the main business partners, membership of South Korea in the international organizations and mutual relationship with the Czech Republic. The fourth chapter deals with Korean culture and its influence on business negotiations, also includes opinions and knowledge of South Koreans living long-term in the Czech Republic.
Klíčová slova:
Jižní Korea; korejský obchod; kulturní odlišnosti; obchodní partneři; business partners; cultural differences; South Korea; South Korean trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49870