Název:
Increasing the effectiveness of crowdfunding campaigns
Překlad názvu:
Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Autoři:
Kalaš, Robert ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this thesis is to analyze crowdfunding campaigns on Kickstarter, and contribute towards increasing the effectiveness of such campaigns, as most campaigns are unsuccessful. The theoretical part will focus on defining crowdfunding as the new phenomena of capital distribution and compared with other forms of financing new ideas. The empirical part focuses on a paired comparison analysis of campaigns from two various locations and three industries in total. Factores affecting the successfulness are analyzed and a pattern which would help towards solving the initial problem is looked for. The aim of the thesis was fulfilled by giving recommendations which have an impact on the success rate.Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Klíčová slova:
Crowdfunding; Investice; Kickstarter; Start-up; Capital investment; Crowdfunding; Kickstarter; Start-up
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50928