Název: Specifika privátních značek
Překlad názvu: The Specifics of Private Labels
Autoři: Fiala, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diskonty; distribuční značky; hypermarkety; privátní značky; retail; supermarkety; vlastní značky; discounters; hypermarkets; own brands; private labels; retail; supermarkets

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49906

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206110


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet