Název:
Framework Unreal Editor – jeho vlastnosti a použití pro tvorbu 2D hry
Překlad názvu:
Framework Unreal Editor – its properties and usage for creating a 2D game
Autoři:
Zelinka, Zbyněk ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá popisem herního frameworku Unreal Engine 4. Nejprve je vysvětlen koncept tohoto stále populárnějšího softwarového archetypu a vybraný zástupce je zařazen do kontextu podobných alternativ. Dále je čtenář seznámen s jeho vývojovým prostředím, základními principy a programovacím jazykem Blueprint. Jednotlivé kroky jsou demonstrovány na vývoji jednoduché 2D aplikace, od založení až po export samostatné hry.This bachelor thesis describes the game engine Unreal Engine 4. First, it explains the con-cept of this increasingly popular software archetype and the chosen representative is placed in the context of similar alternatives. The reader is then introduced to its development envi-ronment, basic principles and the Blueprint programming language. Individual steps are demonstrated in the development of a simple 2D application, from foundation to export of a standalone game.
Klíčová slova:
Blueprint; Herní framework; Sprite; Unreal Engine; Blueprint; Game engine; Sprite; Unreal Engine
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50553