Název:
Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor.
Překlad názvu:
Analysis of marketing channels and their utility in the field of language schools.
Autoři:
Romantseva, Anna ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Horová, Olga (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o marketingových kanálech používaných v oboru jazykových škol.This thesis deals with the marketing channels used in the field of language schools. It also deals with company profiles, an identical part of study criteria, frequency and nature of the purchases.
Klíčová slova:
frekvence nákupu; marketingový mix; obchodní zástupce; frequency of purchase; marketing mix; sales man
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51150