Název:
Optimization of Triola Plc. Loyalty Programme
Překlad názvu:
Optimalizace věrnostního programu společnosti Triola a.s.
Autoři:
Wachtlová, Dominika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The aim of this thesis is to suggest optimizations for Triola Plc. loyalty program based on theoretical understanding of loyalty and its role in success of a company, as well as numer-ous practical analyses. The thesis is divided into two main parts. The first part overviews the theoretical knowledge about consumer loyalty and how loyalty program can be an ef-fective tool in building said loyalty. The second part is formed of variety of practical anal-yses, including analysis of Triola sales data, data mining analysis using MML-TGI data ana-lyser, consumer survey and lastly benchmarking analysis. The last chapter is a synthesis of the theoretical and practical parts and suggest recommendations for Triola loyalty program based on the insights gathered throughout the whole thesis.Cílem této práce je navrhnout optimalizaci pro věrnostní program společnosti Triola. Návrhy pro optimalizaci vychází jak z teoretického porozumění tématu věrnosti, tak z řady praktických analýz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je přehledem teoretických poznatků o věrnosti spotřebitelů a nastiňuje jak tato věrnost může být kultivována pomocí věrnostních programů. Druhá část je tvořena řadou praktických analýz, včetně analýzy prodejních dat Trioly, analýzy dat z MML-TGI, spotřebitelského průzkumu a nakonec srovnání s jinými věrnostními programy na českém trhu. Poslední kapitola je syntézou teoretické a praktické části a navrhuje doporučení pro Triola Klub na základě poznatků shromážděných v průběhu celé práce.
Klíčová slova:
optimalizace věrnostního programu; spokojenost spotřebitele; spotřebitelská věrnost; věrnostní program; consumer satisfaction; customer loyalty; loyalty program optimization; loyalty programs
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51196