Název: Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Překlad názvu: The impact of communication mix on young consumers from a Czech and American perspective.
Autoři: Kmochová, Eliška ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Svoboda, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dětský spotřebitel; komunikační mix; vliv marketingu; základní škola; communication mix; elementary school; power of marketing; young consumer

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51096

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205644


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet