Original title: Komunikační mix a jeho vliv na dětského spotřebitele z pohledu českého a amerického trhu.
Translated title: The impact of communication mix on young consumers from a Czech and American perspective.
Authors: Kmochová, Eliška ; Kašparová, Eva (advisor) ; Svoboda, Martin (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mix; elementary school; power of marketing; young consumer; dětský spotřebitel; komunikační mix; vliv marketingu; základní škola

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/51096

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205644


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-02, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share