Název:
Osobní branding a jeho role v networkingu
Překlad názvu:
Personal branding and it’s position in networking
Autoři:
Maralík, David ; Říha, David (vedoucí práce) ; Matznerová, Dagmar (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá analýzou důležitosti osobních sítí, networkingu pro oblast podnikání. Práce přináší pohled na roli osobního brandingu a jeho roli v networkingu. V rámci práce byly popsány pohledy na networking kvalitativním výzkumem, kde byly změřeny výsledky obchodů a počty získaných kontaktů a doporučení. Kvalitativní část výzkumu se zabývala dalšími přínosy networkingu, práce se sítí osobních kontaktů a výsledky práce s osobním brandem. Cíle jsou pak naplněny a popsány v jednotlivých kapitolách.This Master's Thesis focuses on the role of personal networks and importance of its use in business development. It details the role of personal branding in networking. There are two main sources of research used in the work: financial and business data of 10 networking clubs based in Prague as well as the collected information from in-depth interviews with the entrepreneurs. Analysis of both qualitative and quantitative data enable the author to draw correlation between the elements of the personal brand and its effects on the results of networking.
Klíčová slova:
Networking; osobní branding; osobní sítě; podnikatelské kluby; business clubs; Networking; personal branding; personal networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51035