Název:
Hodnotenie potenciálu spoločnosti na vybranom trhu
Překlad názvu:
Evaluation of the company potential on the selected market
Autoři:
Hlinková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca na tému hodnotenie potenciálu spoločnosti na vybranom trhu sa zaoberá hlavnými faktormi, ktoré by mohli priamo, alebo nepriamo ovplyvniť vstup spoločnosti Footshop s.r.o. na Francúzsky trh. K dosiahnutiu stanovených cieľov som sa dostala pomocou čiastkových cieľov, ktoré boli realizované porovnávaním, prieskumom, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurencie. Veľkým prínosom do tejto práce boli vlastné znalosti o Footshope a taktiež rozhovory s majiteľom a zamestnancami. V mojej práci bolo detailnejšie rozobrané makroprostredie, správanie spotrebiteľov na vyhľadávacích a sociálnych sieťach a v neposlednom rade som sa zaoberala otázkami konkurencie. Zhodnotením týchto pôsobiacich vonkajších a vnútorných síl, som prišla k záveru, že Footshop má určitý potenciál usadiť sa na novom trhu a zvýšiť tým objem predaja a povedomie o značke.Bakalářská práce na téma hodnocení potenciálu společnosti na vybraném trhu se zabývá hlavními faktory, které by mohly přímo nebo nepřímo ovlivnit vstup společnosti Footshop s.r.o. na francouzský trh. K dosažení stanovených cílů jsem se dostala pomocí dílčích cílů, které byly realizovány porovnáváním, průzkumem, PEST analýzou, analýzou internetu a analýzou konkurence. Velkým přínosem do této práce byly vlastní znalosti o Footshopu a rovněž rozhovory s majitelem a se zaměstnanci. V mé práci bylo detailněji rozebráno makroprostředí, komunikace spotřebitelů na vyhledávacích a sociálních sítích a v neposlední řadě jsem se zabývala otázkami konkurence. Zhodnocením těchto působících vnějších a vnitřních sil, jsem přišla k závěru, že Footshop má určitý potenciál usadit se na novém trhu a zvýšit tím objem prodeje a povědomí o značce.Bachelor thesis on the evaluation of the company potential on the selected market, examines the main factors that could directly or indirectly affect the Footshop Ltd. enter the French market. To achieve defined goals I got through the milestones that have been realized by comparing, surveys, PEST analysis, analysis of internet and competitor analysis. A great contribution to this work has been own knowledge about Footshop as well as interviews with its owner and employees. My work has discussed macro environment and consumer behavior on search engine sites and social sites in detail and last but not least, I have dealt with competition. Evaluation of these active external and internal forces, I came to the conclusion that Footshop has some potential to establish themselves in a new market and thereby increase sales and brand awareness.
Klíčová slova:
analýza trhu; Footshop; Francie; lifestylová obuv; Marketing; Online marketing; životní styl; Footshop; France; lifestyle; lifestyle footwear; market analysis; Marketing; Online marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50951