Název:
Návrh a vyhodnocení nízkonákladové internetové marketingové kampaně pro vzdělávací online produkt
Překlad názvu:
Creation and evaluation of a low-cost internet marketing campaign for an online educational product
Autoři:
Bělík, Pavel ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Čarek, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá navržením, provedením a vyhodnocením internetové marketingové kampaně pro malý projekt v rané fázi vývoje. Tento projekt se nazývá Hard Work a pohybuje se na trhu online kurzů ke státní maturitě z matematiky. Cílem práce je na základě tří dílčích nízkorozpočtových online marketingových kampaní (Facebooková kampaň, YouTube kampaň a E-mailová kampaň) získat dostatek dat pro vytvoření doporučení, která budou výchozím bodem pro tvorbu následující marketingové komunikace projektu s významně vyšším rozpočtem. Struktura práce je rozvržena do čtyř tematických okruhů. První se zabývá teoretickými základy klasického a internetového marketingu. Druhý slouží k analyzování trhu, odhadu jeho potenciálu a identifikaci cílového zákazníka. Třetí část je návrhem zmiňované kampaně a čtvrtá část všechny tři dílčí kampaně shrnuje, vyhodnocuje a ukazuje další možné cesty směřování marketingové komunikace Hard-Work. Závěr pak koncentruje všechna důležitá doporučení.This bachelor thesis concerns with creation, execution and evaluation of an internet marketing campaign for a small project in the early stage of development. This project is called Hard-Work and it is present at the mathematic state school-leaving exam market. The goal of this thesis is to gather enough data and information for the purpose of creating a set of recommendations for the next marketing campaigns with higher budget. The data will be gathered by evaluating the conducted Facebook, YouTube and E-mail low-cost campaigns. The structure of this thesis is divided into four sections. Section one deals with the theoretical knowledge of basic - both online and offline - marketing principles. Section two analyses the researched market. Third section is a draft of the three-part low-cost campaign and the last part evaluates the specific parts of the drafted campaign based on the real customer response. All the important recommendations are included in the Conclusion at the end of the thesis.
Klíčová slova:
Hard-Work; nízkonákladová online reklamní kampaň; online kurzy; státní maturita z matematiky; education; mathematics; online courses; online low-cost marketing campaign; school leaving exam
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50165