Original title: Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve
Translated title: How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Authors: Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (advisor) ; Novotná, Eliška (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: slo
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [slo] [cze] [eng]

Keywords: marketing management schools; massification of education; school marketing; targeted marketing; transformation of society and education; cílený marketing; marketing školy; marketingové řízení školy; masifikace vzdělání; přeměny společnosti a vzdělání

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49770

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205492


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-02, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share