Název:
Ako sa predáva vzdelanie: analýza marketingových nástrojov používaných v školstve
Překlad názvu:
How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Autoři:
Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá problematikou marketingu v školstve. Analyzuje a porovnáva marketingové nástroje využívané v školstve, spôsob realizácie marketingových aktivít na stredných školách na Slovensku a mapuje, ako školy vnímajú problém masifikácie školstva. Práca sa skladá z dvoch častí. V prvej časti práce sú definované základné pojmy a teoretické východiská súvisiace s marketingom školy a s problematikou masifikácie školstva. Druhá časť je výskumná, charakterizuje metodiku výskumu, použité metódy, spôsob výberu a popis respondentov. Nasleduje vyhodnotenie a prezentácia výsledkov. Záver práce poukazuje na kľúčové prvky, súhrnne popisuje a vyhodnocuje zistené poznatky.Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou masifikace školství. Druhá část je výzkumná, charakterizuje metodiku výzkumu, použité metody, způsob výběru a popis respondentů. Následuje vyhodnocení a prezentace výsledků. Závěr práce poukazuje na klíčové prvky, souhrnně popisuje a vyhodnocuje zjištěné poznatky.This master thesis deals with the problematics of marketing in education. It analyses and compares marketing tools used in education, methods of implementing marketing activities in secondary schools in Slovakia, it examines how schools percieves problem of school massification of the education. Thesis consists of two parts. In the first part are defined basic concepts and theoretical foundations related to marketing and to the issue of massification of education. The second one is a research. Methodology characterizes research methods, methods of selection and a description of respondents. This is followed by evaluation and presentation of results. The conclusion is the summary of point key elements and it describes and evaluates the obtained knowledge.
Klíčová slova:
cílený marketing; marketing školy; marketingové řízení školy; masifikace vzdělání; přeměny společnosti a vzdělání; marketing management schools; massification of education; school marketing; targeted marketing; transformation of society and education
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49770