Název: Vvedenie novogo produkta na rynok
Překlad názvu: The process of launching a product into the market
Autoři: Davydova, Maria ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalitativní výzkum; marketing; produkt; marketing; product; qualitative research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50841

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet