Název:
Marketingová komunikace neziskových organizací
Překlad názvu:
Marketing Communication of Non-Profit Organizations
Autoři:
Kocourková, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskových organizací. V teoretické části definuje pojem nezisková organizace a obsahuje obecný popis marketingové komunikace a jejích nástrojů. V závěru teoretické části se věnuje komunikaci s dárci - fundraisingu. V praktické části se práce věnuje popisu DDM hlavního města Prahy a Karlínského spektra. Dále je popsán současný stav marketingové komunikace Karlínského spektra a je proveden marketingový výzkum. Cílem práce je zjištění vnímání marketingové komunikace vybrané neziskové organizace jejími uživateli. Na základě popisu současného stavu a výsledků marketingového výzkumu jsou navrženy možnosti zlepšení marketingové komunikace v této organizaci.This bachelour thesis deals with marketing communication of non-profit organizations. The theoretical part defines non-profit organization and provides general description of marketing communication and its tools. The end of the theoretical part is devoted to communication with donors - fundraising. The practical part is dedicated to the description of DDM hlavního města Prahy and Karlínské spektrum. There is also described current state of marketing communication in Karlínské spektrum and conduct a marketing research. The aim of the thesis is to determine perception of marketing communication in selected non-profit organization by its users. Based on the description of current state and the results of marketing research are suggested possibilities for improvement of marketing communication in this organization.
Klíčová slova:
Fundraising; Karlínské spektrum; Komunikační nástroje; Marketingová komunikace; Nezisková organizace; Communication tools; Fundraising; Karlínské spektrum; Marketing communication; Non-profit organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50230