Název:
Obsahom k úspechu. Stratégia obsahového marketingu pre start-up.
Překlad názvu:
With content to success. Content marketing strategy for start-up.
Autoři:
Iskrová, Anna ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca si kladie za cieľ preskúmať, v čom tkvie úspech značiek, venujúcich stále väčšie množstvo času a pozornosti propagovaniu svojich záujmov na internete a odhaliť tak fungujúce procesy, stojace za ich prospešným konaním. Autor sa cez odôvodnenie tohto súčasného presunu marketingových činností dostáva, cez teoretické vymedzenie obsahového marketingu a jeho základných charakteristík, k praktickej aplikácii na reálnom zadaní. Teoretická časť vymedzuje konkrétne časti stratégie efektívneho obsahového marketingu, pričom sa hlbšie zaoberá správnou tvorbou a formou komunikácie s publikom značky, copywritingom a vlastnosťami atraktívneho obsahu. Praktická čast sa venuje vybudovaniu počiatočnej stratégie obsahového marketingu pre nami vytvorenú značku BV.LINEN s ohľadom na všetky poznatky nadobudnuté v časti teoretickej. Záver práce je venovaný zhodnoteniu jednotlivých krokov a popisu problematických situácií, ktoré v jej priebehu nastali.Bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat, v čem tkví úspěch značek věnujících stále větší množství času a pozornosti propagování svých zájmů na internetu a odhalit tak fungující procesy, stojící za jejich úspěšným vykonávaním. Autor se přes odůvodnění tohoto současného přesunu marketingových činností dostáva, přes teoretické vymezení obsahového marketingu a jeho základních charakteristik, k praktické aplikaci na reálné zadaní. Teoretická část vymezuje konkrétní části strategie efektivního obsahového marketingu, přičemž se hlouběji zabývá správnou tvorbou a formou komunikace s publikem značky, copywritingem a vlastnostmi atraktivního obsahu. Praktická část se věnuje vybudování počáteční strategie obsahového marketingu pro nami vytvořenou značku BV.LINEN, s ohledem na všechny poznatky nabyté v části teoretické. Závěr práce je věnovaný vyhodnocení jednotlivých kroků a popisu problematických situací, které v její průběhu nastaly.The aim of this bachelor thesis is to explore the reason of brands success, which devote increasing amount of time and attention to promoting their business interests through internet and reveal processes standing behind these successful actions. The author describes why is this migration of marketing activities happening and defines theoretical knowledge about content marketing and its essential characteristics which she will eventually apply to real prospect.Theoretical part defines particular segments in the strategy of effective content marketing whereby deeply dealing with the right creation and form of brand´s communication with audience, copywriting and attributes of attractive content. Practical part is devoted to building initial content marketing strategy, following and respecting all aspects described in theoretical part, for brand BV.LINEN which we create ourselves. The end of bachelor thesis concludes all steps in creation process and describes problem situations, what happened.
Klíčová slova:
Blog; Digitální marketing; Obsahový marketing; Sociální sítě; Strategie obsahového marketingu; Tvorba obsahu; Blog; Content creation; Content marketing; Content marketing strategy; Digital marketing; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50627