Original title:
Dizajn komunikácie novej značky bytových doplnkov
Translated title:
Communication design of a new textile home decor brand
Authors:
Vrabcová, Jana ; Vondra, Zdeněk (advisor) ; Bedřichová, Petra (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Predmetom bakalárskej práce je návrh komunikácie novej značky na trhu textilných bytových doplnkov. Jej hlavným cieľom je objasniť z teoretického hľadiska podstatu značky na základe jej významu, prvkov, identity a hodnoty a popísať jednotlivé procesy jej budovania a riadenia. Praktická časť je následne venovaná predstaveniu značky BV.LINEN, pre ktorú je navrhnutý koncept komunikácie zahrňujúci identitu, prvky značky a positioning na základe poznatkov získaných z teórie a výsledkov vlastných analýz zaoberajúcich sa charakteristikou cieľových skupín a konkurenčných značiek na trhu.Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu, prvky značky a positioning na základě poznatků získaných z teorie a výsledků vlastních analýz zabývajících se charakteristikou cílových skupin a konkurenčních značek na trhu.The subject of this bachelor thesis is the communication design of a new textile home decor brand. The main purpose of this thesis is to define the brand essence according to the theoretical concepts with emphasis given to the meaning, elements, identity, brand equity and individual brand building and managing processes. The practical part is focused on the introduction of the BV.LINEN brand with description of the design of its communication concept including identity, elements and positioning based on the theoretical knowledge and own analysis results of target group characteristic and competitive brands.
Keywords:
brand; brand building; brand elements; brand identity; positioning; budování značky; identita značky; positioning; prvky značky; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50511