Original title:
Online marketingový plán 5* hotelu
Translated title:
Online marketing plan of a 5* hotel
Authors:
Zábská, Eliška ; Jenčková, Jiřina (advisor) ; Kvítková, Zuzana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je vypracování reálně využitelného online marketingového plánu pro vybraný 5* hotel v Praze. V práci jsou definovány nejdůležitější a nejpoužívanější nástroje online komunikace a odkryta podstata a důležitost marketingového plánování. Praktické využití je nastíněno skrze elaboraci marketingového plánu včetně podrobného marketingového auditu, vytyčení strategických cílů a navržení akčního plánu pro následující plánovací období.The aim of the thesis is to create a realistically usable online marketing plan of a chosen 5* hotel in Prague. The most important and used marketing communication tools will be defined and the importance and nature of marketing planning delineate in the thesis. The practical use will be outlined through an elaboration of a marketing plan including marketing audit, goals setting and proposal of an action plan for an upcoming planning period.
Keywords:
hotel; marketing; marketing plan; online marketing; strategic marketing planning; hotel; Marketing; marketingový plán; online marketing; strategické marketingové plánován
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50318