Název:
Online marketingový plán 5* hotelu
Překlad názvu:
Online marketing plan of a 5* hotel
Autoři:
Zábská, Eliška ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je vypracování reálně využitelného online marketingového plánu pro vybraný 5* hotel v Praze. V práci jsou definovány nejdůležitější a nejpoužívanější nástroje online komunikace a odkryta podstata a důležitost marketingového plánování. Praktické využití je nastíněno skrze elaboraci marketingového plánu včetně podrobného marketingového auditu, vytyčení strategických cílů a navržení akčního plánu pro následující plánovací období.The aim of the thesis is to create a realistically usable online marketing plan of a chosen 5* hotel in Prague. The most important and used marketing communication tools will be defined and the importance and nature of marketing planning delineate in the thesis. The practical use will be outlined through an elaboration of a marketing plan including marketing audit, goals setting and proposal of an action plan for an upcoming planning period.
Klíčová slova:
hotel; Marketing; marketingový plán; online marketing; strategické marketingové plánován; hotel; marketing; marketing plan; online marketing; strategic marketing planning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50318