Název: Vliv marketingových kampaní na zákazníka
Překlad názvu: The influence of marketing campaigns on costumer
Autoři: Latifová, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dedourková, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová kampaň; marketingová komunikace; propagace; marketing campaign; marketing communication; promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205086


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet