Název: Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Customer Value as the Basis for Segmentation and Targeting in a chosen Company
Autoři: Kubů, Pavlína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dlouhodobá hodnota zákazníka; segmentace; zákaznická základna; customer base; customer lifetime value; segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205073


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet