Název:
Analýza vstupu spoločnosti Kupred s.r.o. na indonézsky trh
Překlad názvu:
Analysis of the entrance of Kupred Ltd. Co. to the Indonesian market
Autoři:
Zelenáková, Martina ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom bakalárskej práce je zhodnotenie vstupu spoločnosti Kupred s.r.o. na trh Indonézie, na základe analýzy súčasnej situácie na danom trhu, prípadných bariér vstupu a celkovo doporučiť alebo vyvrátiť vstup do tejto krajiny vplyvom vyplývajúcich nevýhod pre spoločnosť z tohto procesu. Prvá časť práce je založená na teoretickom základe vstupu na zahraničný trh. Druhá kapitola zhodnocuje stav indonézskeho trhu vo viacerých oblastiach, následne je predstavená spoločnosť Kupred s.r.o. a jej podnikateľská činnosť. Na záver sú zhrnuté a vyhodnotené analýzy, na základe ktorých sú vypracované doporučenia pre spoločnosť.Cílem bakalářské práce je zhodnocení vstupu společnosti Kupred s.r.o. na indonésky trh. Na základě analýzy současné situace na daném trhu, případných překážek vstupu a celkově doporučit nebo vyvrátit vstup do této země vlivem vyplývajících nevýhod pro společnost z tohoto procesu. První část práce je založena na teoretickém základě vstupu na zahraniční trh. Druhá kapitola zhodnocuje stav indonéského trhu ve více oblastech, následně je představena společnost Kupred s.r.o. a její podnikatelská činnost. Na závěr jsou shrnuty a vyhodnoceny analýzy, na základě kterých jsou vypracovány doporučení pro společnost.The aim of this bachelor thesis is to evaluate the entrance of Kupred Ltd. Co. to the Indonesian market, based on the analysis of the current situation on the market, if there are any barriers to entry and the overall recommendation or deny to entry the Indonesian market on the basis of disadvantages for company of this set up process. The first part is focused on the theory of entrance into foreign markets. The second chapter evaluates the situation of the Indonesian market in several areas, then the company is presented and its business activities. At the end, analyzes are summarized and evaluated on which are made recommendations for the company.
Klíčová slova:
Indonésie; mezinárodní trh; obnovitelné zdroje energie; foreign market; Indonesia; renewable energy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49989