Název:
Trh specifického sortimentu v ČR
Překlad názvu:
The Market of Selected Goods in the Czech Republic
Autoři:
Uhlíř, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole se práce věnuje českému trhu s dárkovým zbožím, následně trhu se svíčkami. Dále je zde charakterizována konkurence na trhu se svíčkami a produkt samotný. V druhé kapitole se práce věnuje nákupnímu a spotřebnímu chování českých zákazníků. Následuje vlastní průzkum nákupního chování při nakupování dárkového zboží/svíček a charakteristika typického zákazníka. Ve třetí kapitole je v práci, na základě zjištěných informací, navržena marketingová strategie pro drobný podnik podnikající v oblasti výroby svíček.In the first chapter the Czech market with gifts and gift shops is described. Then the Czech candle market is characterized - the competion observation and product description is provided. In the second chapter Czech consumers and their behaviour is given, following with a survey of their attitude and usage study concerning gifts and candles more specifically. The description of the typical Czech consumer buying gifts and candles is carried out. In the third chapter on the basis of the survey the marketing strategy for a small candle-manufacturing business is provided.
Klíčová slova:
Dárkové zboží; Nákupní chování; Prodej svíček; Spotřební chování; Svíčky; Thr s dárkovým zbožím; Trh se svíčkami; Typický zákazník; Candle Market; Candle Purchase; Candles; Consumer Behaviour; Czech Consumer; Gift Shops in the Czech Republic; Gift Shops Market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49949