Název:
Analýza návštěvnosti internetové prezentace LD Ekonom
Překlad názvu:
Analysis of visit rate of internet presentation of LD Ekonom
Autoři:
Samec, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se bude zabývat internetovými prezentacemi společnosti LD Ekonom. Bude zaměřena na analýzu a porovnání dvou mediálních kanálů, které v současné době využívají. Prvním z nich jsou webové stránky www.ldekonom.cz, jejichž data budou prozkoumána prostřednictvím služby Google Analytics. V tomto případě budou zkoumány především výsledky návštěvnosti na stránkách a chování uživatelů během prezence. Druhým zkoumaným mediálním kanálem bude účet na sociální síti Facebook www.facebook.com/LDekonom. Data budou získána přímo na profilu společnosti v oddělení přehledy. V tomto případě nás budou nejvíce zajímat dosahy příspěvků, reakce na ně a vliv placené propagace. Následovat bude komparace obou mediálních kanálů a hodnocení jejich významu pro společnost samotnou. Součástí bude, i díky informacím o získaných zakázkách, hodnocení možného vlivu webových stránek a facebookového profilu na jejich vývoj. Výsledkem bakalářské práce budou případná doporučení v souvislosti s využíváním těchto mediálních kanálů a doporučení, zda do nich investovat či nikoli.The following thesis is going to focus on online presentation of company called LD Ekonom. It will provide in-depth analysis of two media channels which the company uses at the moment. First channel is a website www.ldekonom.cz, data from which I will inspect using Google Analytics. In this case I will mostly explore traffic results and user behaviour during their online presence. Second media channel is page which resides at social network Facebook www.facebook.com/LDekonom. Data for the second analysis are going to be retrieved directly from companys official page. In this case I will be working mostly with posts reach, user reactions to official posts and impact of paid adverts. Following will be comparison of both media channels and rating of their importance for companys well-being. Result of my bachelors thesis will be recommendations according to the outcome of above mentioned ratings which will uncover whether they are worth investing into or not.
Klíčová slova:
analýza; Facebook; Google Analytics; Internetová prezentace,; propagace; Analysis; Facebook; Google Analytics; Internet presentation; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49755