Název:
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Překlad názvu:
Communication strategies and advertising campaigns of Czech large breweries
Autoři:
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.This Master's Thesis analyses communication strategies of featured Czech large breweries and focuses on their target groups, media mixes and especially the creativity and originality of their communication activities. The hypothesis being verified is that Czech large breweries do not produce extraordinarily creative campaigns with strong and interesting idea and that all of them communicate in the very similar way. The theoretical part of the Thesis focuses on the brewery situation in the Czech Republic and its meaning for the Czech society as well as on the theory of communication, marketing communication, communication strategy and advertising. The practical part analyses and compares the communication strategies of featured Czech large breweries demonstrated on specific advertising campaigns. The Master's Thesis is concluded with the summary and evaluation of the communication strategies.
Klíčová slova:
komunikační strategie; pivovar; pivovarnictví; reklamní kampaň; advertising campaign; brewery; brewing; communication strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49622