Original title:
Nastavení komunikace na sociálních sítích pro značku Becherovka Original
Translated title:
Setting up communication on social networking sites for Becherovka Original brand
Authors:
Plašilová, Tereza ; Horný, Stanislav (advisor) ; Tuháčková, Eva (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tématem diplomové práce je využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje. Cílem je popsat možnosti práce s jednotlivými sociálními sítěmi, roli agentury jako tvůrce obsahu pro značky a popis jednotlivých fází přípravy komunikace. Práce ukazuje tvorbu komunikace na konkrétním příkladu značky Becherovka Original, kde v závěrečné části porovnává 2 časová období tvorby, a klade si za cíl poskytnout relevantní vyhodnocení komunikace s doporučeními k další komunikaci.The theme of this thesis is the use of social networking as a marketing tool. The aim is to describe the possibilities of working with various social networks, the role of an agency as a creator of content of a brand and describe the phases of the preparation of communication. The thesis shows the formation of communication on a specific example of Becherovka Original brand, where in the final part of the text the thesis compares the two periods of creation and aims to provide relevant communication evaluation with recommendations for further communication.
Keywords:
communication; digital agency; post; social networks; user; digitální agentura; komunikace; příspěvek; sociální sítě; uživatel
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49619