Original title:
Reklama jako zvláštní typ sdělování
Translated title:
Advertising as a special type of communication
Authors:
Pravdová, Markéta Document type: Papers Conference/Event: Setkání mladých lingvistů /3./, Olomouc (CZ), 2002-05-14 / 2002-05-15
Year:
2004
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Funkce reklamního textu, reklamní styl.Functions of advertising text, advertising style.
Keywords:
language of advertising; pragmalinguistics Project no.: CEZ:AV0Z9061902 (CEP), LN00A063 (CEP) Funding provider: GA MŠk Host item entry: Vztah langue a parole v perspektivě "interaktivního obratu" v lingvistickém zkoumání. Sborník příspěvků z 3. mezinárodní konference, ISBN 80-244-0838-4
Institution: Institute of the Czech Language AS ČR
(web)
Document availability information: Fulltext is available at the institute of the Academy of Sciences. Original record: http://hdl.handle.net/11104/0016028