Název: Marketingová komunikace značky Fairtrade
Překlad názvu: Marketing communication of Fairtrade
Autoři: ZOUDUNOVÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fair trade; Fairtrade produkty; marketingová komunikace; fair trade; Fairtrade products; marketing communication
Citace: ZOUDUNOVÁ, Veronika. Marketingová komunikace značky Fairtrade. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41692

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204630


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-05-31, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet