Název:
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Překlad názvu:
Market position of a private label
Autoři:
HÁLOVÁ, Kamila Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postavení privátních značek ve vybrané maloobchodní jednotce prostřednictvím spotřebitelského vnímání. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je řešena problematika související s tématem práce, především pojmy značka a privátní značka. Vysvětleny jsou zde také některé důležité výrazy z marketingu. Praktická část je založena na marketingovém výzkumu, který je proveden formou osobního dotazování. V závěru práce jsou obchodnímu řetězci navržena doporučení vedoucí k rozvoji privátních značek.The main aim of this thesis is to evaluate the status of private labels in selected retail chain based on the consumer perception. The thesis is selected into the theoretical and practical part. The theoretical part includes the most important terms of this issue, especially brand and private labels. There are also explained some terms of marketing. The practical part shows the results of marketing research, which are based on a personal questionnaire survey. In conclusion, solutions are proposed for the development of private label.
Klíčová slova:
marketingový výzkum.; obchodní řetězec; Privátní značka; spotřebitel; značka; zákazník; brand; consumer; customer; marketing research.; Private label; retail chain Citace: HÁLOVÁ, Kamila. Postavení privátní značky obchodního řetězce. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41590