Název:
Uplatnění badatelských prvků v biologii na střední škole s využitím modelového tématu
Překlad názvu:
Application of inquiry-based education into high schools using a model topic
Autoři:
DOSKOČILOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zjistit postoje studentů na badatelsky orientované vyučování. Reakce studentů byla zjišťována pomocí dvou badatelských laboratorních úloh, připravených pro účely práce podle principů BOV. Studie proběhla ve čtyřech třídách gymnázia a reakce studentů byly zjišťovány pomocí dvou dotazníků - úvodního, vyplněného před zahájením laboratorních úloh, a závěrečného, který studenti vyplňovali po ukončení všech prací.The aim of the present work is to determine the reaction of Czech student to Inquiry-based science education. The study was conducted using two different laboratory topics, prepared for the study according to the principles of Inquiry-based education. Four different classes from one school participated in this study and the reaction of the students was determined by comparing two questionnaires; one initial, completed before the laboratory work, and the other final, filled in after the laboratory practice has ended.
Klíčová slova:
badatelsky orientované vyučování; biologie; BOV; laboratorní práce; postoje studentů; attitude of studentes; biology; IBSE; inquiry; laboratory Citace: DOSKOČILOVÁ, Iveta. Uplatnění badatelských prvků v biologii na střední škole s využitím modelového tématu. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41053