Original title:
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Translated title:
The implementation of the marketing strategy and the impact of redesign on the eshop el-ka.cz
Authors:
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (advisor) ; Topolová, Ivana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.The thesis is dealing with issues of marketing strategy and building online shop. Theoretical knowledge are subsequently practically applied on underwear brand El.Ka Underwear, which becomes the central theme of the thesis. In thesis introduction main goals and research questions are set and afterwards evaluated and answered. Both based on realised steps by author. In final conclusion author summarizes all impacts on the brand and draw conclusions, which gained by processing this thesis. All results are substantiated by internal data and quantified in detail.
Keywords:
Communication; entrepreneurship; eshop; Marketing; Marketing strategy; Online marketing; startup; Internetový marketing; Internetový obchod; Komunikace; Marketing; Podnikání; Startup; Strategický marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49397