Original title:
Marketingová strategie společnosti Büroprofi
Translated title:
Marketing strategy of the company Büroprofi
Authors:
Čihák, Martin ; Průša, Přemysl (advisor) ; Trávníčková, Eva (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] V této bakalářské práci se zabýváme analýzou marketingové strategie společnosti Büroprofi. Práce je složena ze dvou částí a to z části teoretické a části praktické. V úvodní části jsou definovány hlavní pojmy a termíny související s marketingem této společnosti. Praktická část je následně věnována představení společnosti Büroprofi a četným analýzám. Tyto analýzy jsou zaměřeny na konkurenci a také na celkovou marketingovou strategii této společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza a cenové srovnání v rámci konkurence. Výstupem této práce je kritické zhodnocení marketingové strategie této společnosti a následné navržení doporučení do budoucna.In this bachelor thesis we analyze the marketing strategy of the company Büroprofi. The work combines two parts. First part is theoretical and the second is the practical part. The theoretical part provides definitions of key terms and concepts associated with marketing of the company . The practical part of the thesis consist of the company introduction and numerous analyzes. These analyzes are focused on competition and also on the overall marketing strategy of the company. The last part includes SWOT analysis and price analysis within the competition. The outcome of this work is a critical evaluation of the marketing strategy of the company and also numerous recommendations for the future.
Keywords:
Büroprofi; Marketing; Marketing strategy; Büroprofi; Marketing; Marketingová strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49323