Original title: Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Translated title: Using Gamification for Tourist Attractions Marketing
Authors: Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (advisor) ; Kvítková, Zuzana (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: gamification in tourism; marketing management of tourist attractions; tourist experience; tourist product; gamifikace v cestovním ruchu; marketingové řízení atraktivit cestovního ruchu; návštěvnický zážitek; produkt cestovního ruchu

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49316

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203877


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-04-27, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share