Název: Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Překlad názvu: Using Gamification for Tourist Attractions Marketing
Autoři: Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gamifikace v cestovním ruchu; marketingové řízení atraktivit cestovního ruchu; návštěvnický zážitek; produkt cestovního ruchu; gamification in tourism; marketing management of tourist attractions; tourist experience; tourist product

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49316

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203877


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet