Název: Marketingová stratégia vybranej značky
Překlad názvu: Marketing strategy of a selected brand
Autoři: Lášticová, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hruška, Ján (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: image značky; marketingová strategie; povědomí o značce; víno; značka; brand; brand awareness; brand image; marketing strategy; wine

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49296

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203858


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet