Název:
Strategie podniku
Překlad názvu:
Strategy of an Enterprise
Autoři:
Hes, Ondřej ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je stanovení vhodné strategie pro společnost Centropen, a. s. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou na základě literatury rozebrány analýzy interního a externího prostředí. V praktické části jsou analýzy aplikovány na konkrétní podnik. Interní analýza je provedena na základě analýzy zdrojů a finanční analýzy. Externí okolí je zkoumáno pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Syntézou z těchto analýz vzniká SWOT analýza. Pro formulaci budoucí strategie byla zvolena IE matice. Na základě výsledků analýz bude výstupem práce navržení vhodné strategie pro společnost Centropen, a. s.The goal of this paper is to establish a suitable strategy for Centropen company. The master's thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with analyses of the internal and external environment, which is based on literature. The practical part then applies the said analyses to the company. The internal analysis is carried out based on source and financial analysis. The external environment is studied through the PEST analysis and the Porter's Five Forces model. A synthesis of the two analyses forms the SWOT analysis. The strategy will be specified via IE matrix. The results of the analyses will serve as a suitable strategy recommendation for Centropen.
Klíčová slova:
Centropen; strategická analýza; strategie; Centropen; strategic analysis; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49265