Název:
Analýza a návrh komunikace České marketingové společnosti
Překlad názvu:
Analysis and proposal of communication for Czech marketing association
Autoři:
Coňková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci České marketingové společnosti, nestátní neziskové organizace specializující se na rozvoj a zvyšování kvality marketingu v České republice. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci České marketingové společnosti a navrhnout případné změny v této komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola tvoří teoretický rámec práce. Druhá kapitola tvoří analytickou část a zaměřuje se na analýzu komunikace, situační analýzu, konkurenční analýzu a SWOT analýzu komunikace České marketingové společnosti. Poslední kapitolu tvoří výzkum autorky práce zaměřený na vnímání České marketingové společnosti studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a návrhy na změny sledované komunikace.The Master´s Thesis is aimed at a marketing communication of the Czech marketing association, which is a non-profit institution focused on a development and a quality raising of a marketing field in the Czech republic. The goal of the Master´s Thesis is to analyse the marketing communication of the Czech marketing association and propose potential communication changes. The Master´s Thesis is divided into three chapters. The first chapter constitutes a theoretical basis. The second chapter is an analysis part which is composed of a communication analysis, a situation analysis, a competition analysis and a SWOT analysis of the Czech marketing association. The last chapter deals with an author´s research focused on a perception of the Czech marketing association by students of the University of Economics in Prague and deals with proposals of communication changes.
Klíčová slova:
marketingová komunikace; moderní technologie; nezisková organizace; povědomí; awareness; marketing communication; modern technology; non-profit institution
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49172