Název:
Komparace cashback portálu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní organizaci
Překlad názvu:
Comparison of cashback portal and suggestions on its improvement in a specific organization
Autoři:
Smetanová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Záruba, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Komparace cashback portálu a návrhy na jeho zlepšení v konkrétní organizaci se zabývá srovnáním tří cashback portálů (PlnaPenezenka.cz, VratnéPeníze.cz a TopCashback.uk), a také návrhy na zlepšení cashback portálu PlnaPenezenka.cz. Teoretická část je zaměřena především na online marketing a jeho vybrané nástroje (SEO, e-mailing, PPC, affiliate marketing, atd.). V další části teoretické práce je představen webdesign, jeho trendy roku 2015 a také prvky pro přehledný web pro uživatele. V praktické části je nejprve představena malá rozvíjející se firma 5DM.cz a její tři hlavní projekty (slevový agregátor TopSleva.cz, affiliate síť Affiliate Club a cashback portál PlnaPenezenka.cz). Dále je provedeno srovnání tří cashback portálů PlnaPenezenka.cz, VratnéPeníze.cz a TopCashback.uk, přičemž je kromě slovního srovnání vypracováno porovnání pomocí vícekriteriálního rozhodování, metoda váženého hodnocení variant. Další část praktické práce je zaměřena na návrhy pro zlepšení cashback portálu PlnaPenezenka.cz, s cílem zlepšení služeb pro uživatele, přilákání nových uživatelů, což souvisí i se zvýšením zisku firmy 5DM.cz a také odlišení se od ostatních českých cashback portálů a přiblížit se oblíbeným dlouho fungujícím zahraničním cashback portálů, např. TopCashback.uk či Quidco.com.Thesis on the topic Comparison of cashback portal and suggestions on its improvement in a specific organization"deals with the comparison of the three cashback portals (PlnaPenezenka.cz, VratnéPeníze.cz and TopCashback.uk), and also proposals to improve the cashback Portal PlnaPenezenka.cz. The theoretical part is mainly focused on online marketing and its selected tools (SEO, e-mailing, PPC, affiliate marketing, etc.). In the next part of the theoretical part is introduced to web design and its trends 2015 and also elements for easy web site for the user. In the practical part is first introduced to small emerging company 5DM.cz and its three main projects-discount aggregator TopSleva.cz, affiliate network, Affiliate Club cashback Portal PlnaPenezenka.cz. On the comparison of three cashback portals PlnaPenezenka.cz, URVratnéPeníze.cz, and TopCashback.uk, with the addition of the word comparison drawn comparisons using multi-criteria decision making method of the weighted rating. Another part of the practical work is focused on proposals for improving the cashback Portal PlnaPenezenka.cz, with the aim of improving the services for users, attract new users, which is related to the increase of the profit of the company 5DM.cz and also differentiate from other Czech cashback portals and popular long foreign cashback portals, for example. TopCashback.uk or Quidco.com.
Klíčová slova:
cashback portál; komparace; online marketing; PlnaPenezenka.cz; TopCashback.uk; VratnéPeníze.cz; vícekriteriální rozhodování; cashback portal; comparison; multiobjective decision making; online marketing; PlnaPenezenka.cz; TopCashback.uk; VratnéPeníze.cz
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48483