Název:
Selfreflection and improving mathematics classroom culture
Překlad názvu:
Zkvalitňování kultury vyučování matematice cestou kolektivní reflexe
Autoři:
Hošpesová, A. ; Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: CERME 3. European Research in Mathematics Education III, Bellaria (IT), 2003-02-28 / 2003-03-03
Rok:
2004
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] Cultivation of teachersďself-reflection and systematic conduction of collective reflection can change character and promote quality of personaly oriented education. Therefore we aim at creation of supporting conditions for realizing these activies. In this contribution we show how a choosen group of primary shool teachers perceived and evaluated their competencies in the course.Kultivace sebereflexe učitelů a soustavné provádění kolektivní reflexe může měnit charakter a zkvalitńovat osobnostně orientované vzdělávání. Proto se snažíme o vytváření podmínek, které podporují realizaci těchto aktivit. V tomto příspěvku ukazujeme, jak skupina učitelů-elementaristů chápe a hodnotí své kompetence v procesu.
Klíčová slova:
collective reflection; person-centered education; self-reflection Číslo projektu: CEZ:AV0Z1019905 (CEP), GA406/02/0829 (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: CERME 3. European research in mathematics education III
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0014120