Original title: Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Translated title: Evaluation of Nike marketing strategy focused on women, Internet and social networks
Authors: Jochmanová, Helena ; Král, Petr (advisor) ; Lhotáková, Markéta (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: marketing strategy; Nike, Inc.; social networks; marketingová strategie; sociální sítě; společnost Nike

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/48501

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201900


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-01-27, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share